Meitu huidscan (NEW)

Discover the next generation of skin analyse!

MEITU huidscan

Omdat veel huidaandoeningen beginnen in de diepere huidlagen en pas in de loop van de tijd zichtbaar worden aan het huidoppervlak, is dit apparaat onmisbaar. Immers, met het menselijke oog zijn deze aandoeningen nauwelijks te diagnosticeren.

Met maar liefst vijf spectrums kan Meitu je helpen alle onderliggende huidproblemen te detecteren.

Meitu huidscan Clinic Lara's

Meitu behoort tot de nieuwe generatie huidanalyse-apparaat

Dankzij drie 1200 MP-camera’s worden er door dit huidanalyse apparaat in slechts 8 seconden foto’s van de huid gemaakt en op nauwkeurige wijze de huidconditie gemeten.

Voor een minutieuze beoordeling vormen de camera’s een 3D panoramisch beeld van de huid.

Meitu kan maar liefst 10 belangrijke huidaandoeningen
en 17 onderliggende problematieken detecteren.

Het ingenieuze huidanalyse apparaat heeft een exclusieve 118-punts gezichtsherkenningstechnologie in huis, waarmee huidproblemen
met een verminderd algoritme kunnen worden gelokaliseerd.

INNOVATIEVE HUIDANALYSE

Vele huidaandoeningen beginnen in de diepere huidlagen. Daar zijn ze (nog) niet zichtbaar. Het goede van de Meitu huidscan is dat deze de onderliggende huidaandoeningen in een zeer vroegtijdig stadium detecteert, waardoor onze huidtherapeuten al met behandelingen kunnen beginnen nog voor de huidaandoening zichtbaar is. Ook huidproblemen die al met het blote oog zichtbaar zijn, worden met de huidscan van Meitu nog beter vastgelegd en gediagnosticeerd. Hierdoor kunnen onze huidtherapeuten de behandeling perfect op ieder probleem aanpassen. Tevens kan er een goede aanbeveling worden gedaan voor te gebruiken huidverzorgingsproducten aan de hand van de diagnoseresultaten.

Huidanalyse in Amsterdam

Prijslijst

Huidanalyse + advies behandeling en producten

€ 0,-

zonder behandeling of aankoop producten bedraag de kosten € 35,-

Meitu huidanalyse in Amsterdam
beste huidscan in Amsterdam

Onze Vestiging

Linnaeusstraat 52 1092 CM Amsterdam

Mail Ons

amsterdamoost@cliniclaras.nl

Bel Ons

Geef hier uw voorkeursdatum aan

document.getElementById( "ak_js_1" ).setAttribute( "value", ( new Date() ).getTime() );

× Neem contact op